Stuurhuis 2 24-12-2007
Ik had na een tijdje rijden weer veel speling in de stuurhuis,
mijn stelschroef op de stuurhuis zat al maximaal ingedraaid. Hele
stuurhuis was gammel.
Ik rij al 2,5 jaar zonder stuurbekrachtiging, en het is goed rijden. Je went eraan, het hoort erbij.
Ik wou mijn stuurhuis demonteren, maar mijn stuurhuis zat muurvast.Hier zie je links de oude stelschroef helemaal ingedraaid,
Nu weet ik waarom de 2 carrosserrie-ringen onder de stuurhuis zaten,
2 jaar terug wou ik met de kids een eindje rijden , was net van onze oprit ,
Hieronder is de stuurhuis verwijderd
Hier is de stuurhuis grondplaat
De onderste gat van de grondplaat heb ik zo
gelaten en gebruikt als draaipunt,
en de grondplaat iets tegen de klok
gedraaid gemarkeerd en 2 gaten geboord.
Het is een oplossing waar ik
niet trots op ben, wil eigenlijk geen gaten boren in de chassisbalken.
Maar aan de andere kant er zitten meerdere gaten in de chassisbalken die
geen nut hebben.
Oude gaten met kit dicht gesmeerd met speciale kit, was
nul graden
Grondplaat past perfect
Stuurhuis gemonteerd maar het stond nog niet in lijn :o(
Dus toch maar weer 1 carresorie ring eronder gezet, zie pijl. Alles is nu goed in lijn, zie foto's
De speling is helemaal weg, alle stuur vetpunten opnieuw ingevet. We kunnen weer rijden :o)